عشاق موج البحر
مرحبا بك ضيفنا الكريم هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل فى منتدانا للتسجيل اضغط هنا
عشاق موج البحر
مرحبا بك ضيفنا الكريم هذه الرسالة تفيد بأنك غير مسجل فى منتدانا للتسجيل اضغط هنا
عشاق موج البحر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عشاق موج البحر

منتدى تعارف ثقافة دين رياضة صحة ترفيه علم اجتماع مسابقات العاب ابحاث علمية نتائج امتحانات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادارة المنتدى تتمنى لكل الاعضاء والزوار وقت ممتع ومفيد فى تصفح مواضيع المنتدى " مع تحيات ادارة المنتدى "

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فضل العشر الأوائل من ذي الحجة
مشكلتى مع صاحبى I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 20, 2009 8:51 pm من طرف رائد العشاق

» قرعة كأس الأمم الأفريقية
مشكلتى مع صاحبى I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 20, 2009 8:19 pm من طرف رائد العشاق

» وتـــــبقيــــن يــــــا مــــــصر فـــــوق الصــــــغــــــــــائــــــر
مشكلتى مع صاحبى I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 20, 2009 7:52 pm من طرف رائد العشاق

» لو بتحب بلدك مصر خش هنا يمكن نقدر نعيد المباراة تانى
مشكلتى مع صاحبى I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 19, 2009 6:40 pm من طرف رائد العشاق

» لو كنت ممحاة ماذا ستمحي
مشكلتى مع صاحبى I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 11:42 pm من طرف Cendrella

» حوار بين الاصابع الخمس ....!!!
مشكلتى مع صاحبى I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 13, 2009 11:26 pm من طرف Cendrella

» تألقى بروعه مانغو لشتاء 2010
مشكلتى مع صاحبى I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 5:54 pm من طرف اميرة الحب

» احذية اخر موضة
مشكلتى مع صاحبى I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 5:47 pm من طرف اميرة الحب

» ستبقى بداخلنا جميعا دكتور مصطفى محمود
مشكلتى مع صاحبى I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 4:21 pm من طرف Cendrella

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
الأبحاث العلمية والدراسية

مشكلتى مع صاحبى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
unknown

العمل/الترفيه : unknown
المزاج : unknown
الاسم : unknown
  : مشكلتى مع صاحبى 15781610

مشكلتى مع صاحبى Empty
مُساهمةموضوع: مشكلتى مع صاحبى   مشكلتى مع صاحبى I_icon_minitimeالإثنين مارس 16, 2009 5:23 am

السلام عليكم الاول بحب اشكر صاحب الفكرة دى وكمان كل الاعضاء اللى فى المنتدى وبالخصوص اللى هيفكروا فى حلول المشاكل دى

وانا النهاردة دخلت هنا عشان اطرح مشكلتى وبتمنى تلاقوا لى حل
مشكلتى هى انى صارحت واحد صاحبى بانى بحب بنت هو بيعرفها وكنت كل يوم بحكيله اية اللى حصل بنا وبحكيله ادى اية هى كمان بتحبنى لكن ظروفى تضطرنى انى مش اتقدم لها فى الوقت دا كان دايما اما بنتكلم مع بعض عليها يحاول يوضح لى انها مش بتحبنى ويشككنى فى حبها لى لغاية اما وقع بنا وانا مبقتش افكر فيها من كتر كلامه الوحش عليها وبعد فترة بتفأجئ انه اتقدم للبنت دى وطلب اديها واهلها وافقوا عليه لكن انا حسيت وعرفت كل حاجة بعدين عرفت وأتاكدت ان صاحبى دا كان بيكدب على عشان يكرهنى فيها وبعدين يتقدم لها هو وبالفعل دا حصل وانا مش قادر انساها واللى بعرفه كمان هى لسه بتحبنى بس انا مش عارف اعمل اية مع صاحبى دا هى لو اتجوزت اى واحد غير صاحبى مكنش بيهمنى حتى ولو بنحب بعض لكن صاحبى هيكون اية العمل وخاصة اننا انا وصاحبى كل واحد فى البلد الفترة دى اما يرجع هيكون اية العمل معاه
بستنى رائيكم فى المشكلة بتاعتى
Guvera
عاشق وبس
عاشق وبس
Guvera

العمل/الترفيه : طالب فى كلية الحقوق بس معدى يعنى
المزاج : معتدل
الاسم : مش ضرورى
  : مشكلتى مع صاحبى 15781610

مشكلتى مع صاحبى Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشكلتى مع صاحبى   مشكلتى مع صاحبى I_icon_minitimeالثلاثاء مارس 17, 2009 12:07 am

بص يا باشا اولا دة مش صاحبك لان الصاحب مش يخون صاحبه ابدا ودة مش خانك وبس دة حيدمرك ويدمرها ويدمر نفسة علشان انانيتة
ومينفعش تقاطعوا كدة من طريق ونص لازم تقعد معاه وتفهموا غلطة وبعد كدة تبعد عنة بلبلدى يعنى تديلو السكه علشان الى يخون مرة يخون الف

ويا ريت متزعلش من طريقة كلامى

وفكر فى الكلام دة

مشكوووووووورررر

مشكلتى مع صاحبى
صفحة 1 من اصل 1